donderdag 28 januari 2016


Dag 11 en 12.

27 en 28 Januari.

Gister regen en vandaag regen!


En dat is niet leuk!
Gister een lummel dag gehouden, nou niet helemaal, eerst wat in hh gedaan, een wasje een strijk,stofzuigen en ja daarna aan het lummelen geweest, wat gelezen,spelletje gedaan en wat zitten vr****,da's niet goed maar je moet toch wat?!

Vandaag 28 Januari.

Het heeft de hele nacht gegoten en vandaag toch ook bijna de hele dag.
We wilden er toch even tussenuit en zijn naar de Florida Mall gereden, daar loop je lekker binnen en hebben ons wel vermaakt.

De nieuwe Dining Pavilion ziet er mooi uit, is heel wat beter dan wat het was, alleen het klinkt nog steeds alsof je in een koekblik zit.










We hebben alles zo'n beetje gehad, gewoon lekker rond gekeken.Iets gekocht? Nope, hoe kan het he?


Enne een massage midden in de Mall kan ook, ik heb overgeslagen hoor, ga daar niet voor *** liggen.


Apple Store,deze keer viel het mee met de drukte, we hebben het weleens bomvol gezien, alleen ik begrijp niet zo goed waarom het altijd zo druk is hoor,Apple is zeker erg speciaal.



 Eerlijk is eerlijk het is hier echt mooi en schoon!

Na een paar uurtjes hier te zijn geweest , besluiten we nog langs de Premium Outlet te gaan op de Int Drive.


Deze meneer kwam langs de auto's lopen om geld te vragen, hij verwachte er zeker veel van met zijn kleine emmertje, alleen niemand gaf hem wat!

Oke we komen aan bij de Outlet , oei drukte, we vinden een parkeerplek en gaan aan het shoppen.In de regen.





We gaan eerst maar even een bak koffie halen bij de Starbucks. (@ Ja Fem, starbucks hihihi)


Yo heeft de koffie gehaald!



En 1 cup koffie was dus maar half vol,en terug naar de counter,cup laten zien en toen kregen we een nieuwe volle no problem.

Maar ja, dan moet je ff later een wc opzoeken he.
Enne de Amerika-gangers, weten dat er kieren zijn, en aan de onderkant open.
Nu was naast me in toilet een mam met haar "lieve dochter" en dat "lieve" meisje probeerde dus even onderdoor bij mij naar binnen te kijken, eerst kwamen er al schoentjes mijn kant op, oke even in de smiezen houden,toen zag ik haar hurken en dat koppie, en heel per ongeluk ging mijn schoen al richting koppie,ik denk dat gaat me dus niet gebeuren he dat ze er onderdoor komt kijken, want ze zou echt mijn sneaker tegen der kop gekregen hebben.


En wie er ook weer waren? Tuurlijk die ontzettende vervelende, onbeschofte,asociale,Brazilianen.


Daar gingen ze weer met de koffers volgeladen aan spullen,goed voor de economie maar niet voor mij,ik word zo kriegelig van deze mensen.
Dan die kinderen, pffffff dat is zo mogelijk nog erger.
We kijken elkaar aan en zijn er helemaal klaar mee,je kunt met goed fatsoen geen winkel binnen komen, ze staan voor de deur en verrekken het opzij te gaan ook al roepen wij heeeeeel vriendelijk excuse me!

Nee winkelen hier is niet leuk meer!
Of ik iets gekocht heb? Ja een witte blouse!
We zijn gegaan het bleef toch maar regenen.

We hebben er bijna een uur over gegaan om thuis te komen terwijl we er normaal misschien een 20 min over gedaan zouden hebben.Het was erg druk op de weg!

Het komt met bakken uit de lucht,eenmaal thuis naar boven en huispak aan,heerlijk we gaan beginnen aan een relaxte avond!







En 


Morgen de laatste dag voor Busch Gardens.
Theo gaat nog even genieten daar! whahaha.


En iedereen 

2 opmerkingen:

  1. Wat een waardeloos weer hè daar worden we niet blij van, morgen beter.
    Nou ja wij waren ook in de Florida mall, wat een toeval. De outlets gaan we niet meer naartoe, de reden heb je heel treffend beschreven 😠. Veel plezier morgen in Busch Gardens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bah wat een naar weer zeg :-( Wat een drukte toch weer in de Outlets, ga er ook naar toe als ik er ben, hopelijk valt het dan mee met die Brazilianen... en dat verhaal van dat meisje in de toiletten, hihi... maar had mijn schoen ook klaar gehad ;-) Veel plezier in Busch Gardens vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen