maandag 25 januari 2016



Dag 9 (geloof ik)

25 januari.

Tsja ik ben de tel en de dagen kwijt maar dat moet geloof ik ook als je op vakantie bent.


Gisteren begon best fris, maar toen de zon eenmaal kwam was het heerlijk,ik heb een poosje lekker in de zon gezeten en de lucht was strak blauw!


In de middag zijn we naar Sonja en Ray op visite geweest wat was dat gezellig.
Minder leuk was, Theo ging even vissen en dat liep niet zoals het moest.





Hier had ie het lijntje nog, maar even later hoorden we het lijntje is weg, ojee in het water,


Sonja en Ray zullen wel blij geweest zijn met ons!!??

Na lekker met elkaar gebabbeld te hebben zijn we weer op huis gegaan.
In de avond tv gekeken. En op tijd gaan slapen.

 Vandaag weer een pretpark dag en met de bus mee naar Busch Gardens.





We zagen al bij aankomst dat het flink drukker was dan vorige week.
En oei die Brazilianen wat een nare, brutale mensen zijn het toch, yaghhh.

Als eerste gaan we kaartjes halen voor het optreden van The Drifters,en dit was weer zooo leuk.






De foto's zijn niet je van het maar het moet maar even zo!







We hebben genoten van de show!

Dan zijn we uiteraard toe aan koffie.What? Coffee? Yeh right.

  


En cake.Pff oppassen dat we hier niet dichtgroeien.Koffie op en we kunnen er weer tegen en gaan aan de wandel.


Lory Landing hier kun je dus een potje voer kopen en dan komen de vogels op je schouder poepen of op je hoofd,


Ik denk dat moppie hier er ook bang voor was, dat ze op haar koppie zouden poepen.
















Hier een rondje gemaakt, is niet zo heel erg groot en dus zo klaar.

Naar Sheikra.Theo in zijn element, 









Al kreeg ik geld toe, dan kroop ik er nog niet in.











Ik geniet enorm als ik zie hoeveel plezier ze eraan beleven en vooral het kijken naar mensen die dit staan te bekijken.

We gaan ook nog eens langs de dieren, ook hier zijn foto's soms moeilijk te maken, omdat je dat door glas moet doen, en dat is niet altijd even schoon en schittert ook.











We hadden eigenlijk gehoopt doordat het minder heet is de dieren wat actiever zouden zijn, maar nee ze liggen lekker te slapen, grrrr!






En dan zie ik dit,  huuuh??!!!
Zeg maar nee dan krijg je er ........





A lot of kids,ik hoor mam, dad, ja een gezin dus, en er zitten nog een paar in de wagen en mams heeft nog een baby op haar arm,,kennen ze hier geen birth control, ohh nee maar misschien heeft God dit ze wel geschonken.Hij heeft hem in ieder geval ook niet alleen gebruikt met piesen whihiihih.



Hier zal mams wel haar dagen mee kunnen vullen!

Wij gaan verder en ik denk veel geluk ermee!









Oe whaaaaa hoor je haar denken!











Whoop whoop de Falcon Fury nog maar een keer.












Kijk hem hangen ieuwwwww.

Yehhhh tijd voor koffie MET wat lekkersss.Gnomnomnom.









Cheetah Hunt, here he goes again,zie je hem zitten???













Wat is het toch een prachtig park zo heerlijk om hier rond te wandelen en voor ieder wat wils.







Dan willen we wat gaan eten en we proberen nog een keer Zagora Cafe.


Hier zijn we voorgaande jaren ook wel eens wezen eten met een bar slechte ervaring maar we willen ze nog een kans geven, en dat was geen succes dus.

We bestellen voor mij een kids menu, patatten en een burger,voor Theo gewoon menu,we vragen , nee zeggen nog wel warme friet, yeh yeh oke.En wat krijgen we? Ik pak een patatje en ja hoor steenkoud, ik zeg die hoef ik niet it's cold,ze kijken ons aan alsof we van een andere planeet komen,zo van hoe durf je,, jaaa dat durven we te zeggen.Ik denk vreet zelf maar kouwe patat.En dus zeiden we keep it.En zijn gegaan, dit is dan toch echt de laatste keer dat we in dit cafe zijn geweest.


Toen zijn we maar even gaan klagen,maar wat toen gebeurde waren we niet op uit,en we dachten

we kregen 10 dollar pp aan bonnen om de volgende keer te besteden aan eten en of drinken, kijk da's dan Amerika weer, service van hier tot tokio!


Zo dit is dan het park, we hebben vandaag weer wat kilometers gemaakt denk ik.

En nu is mijn blogje klaar.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties, op blog,maar ook die ik via email heb gekregen, super mensen.



Tijd voor mij om nu te gaan bankhangen  ik zeg tot snel weer.


4 opmerkingen:

  1. Wow wat een lange dag in Busch, jullie hebben echt alles uit deze daf gehaald. Super foto's weer! Wat een weertje hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een lange dag in Busch, jullie hebben echt alles uit deze daf gehaald. Super foto's weer! Wat een weertje hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha lig af en toe echt in een deuk om je teksten, die mensen met al die kinderen, pffff, haha!
    En nee, hij gebruikt hem duidelijk niet alleen om te piesen :-)
    Mooi verslag weer.
    En lekker verder genieten voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hubbetje moet ook alleen maar in rollercoaster anders is ie niet te vertrouwen(nav vissen) whaha... meis die vlinders van gras en die adelaar. mooi hoor, en wat een beessies,de een is nog mooier dan de ander... en nee dat apie????heb gekeken maar kon niks vinden... veel plezier meis... en pas op je lijntje gnagnagna

    BeantwoordenVerwijderen