zondag 31 januari 2016



Dag 15.

31 januari.


Hi daar ben ik dan weer,leuk dat iedereen gezellig mee leest en bedankt voor jullie reacties erg leuk!

Gisteravond een hele leuke docu gezien over de Eagles, die maar liefst 4 uur duurde, wij zijn er grote fan van en een keer naar concert van ze geweest in Gelre Dome, geweldig.


En ze waren toen net zo goed als in 1977!

En dus lagen we wat later in bed na deze docu gekeken te hebben, vanmorgen pas om 7.45 uur wakker man man man dat was ff fijn.

Deze morgen wat aan lopen rommelen in huis,heerlijk alles op dooie gemakkie.

En is zo raar,na een poosje niks doen begint het toch altijd te kriebelen om iets te gaan doen, om echt een eind te rijden hadden we ook geen zin in en we kwamen erachter dat hier vlakbij ook een park was.
Weliswaar niet zo groot maar lekker genoeg om een wandelingetje te maken.


Shingle Creek Regional Park.
Hier kun je vissen,kano varen en wandelen dus.

We zetten de auto op parkeerplaats en gaan eens rondkijken, kwamen paar ladies tegen die hun poes gingen uitlaten.





Hoe verzin je het,who let the cat out!!!!!
We hebben even een praatje staan maken en ze vertelde dat poes altijd mee ging, uhm ik dacht,............





Ik moet zeggen ze had wel een hele mooie poes.







Er hangt ook nog een stukje geschiedenis aan!






We gaan even genieten van de natuur.

















































Het is mooi hier, maar eerlijk is eerlijk je bent zo uitgewandeld, dus verwacht geen wandeling van uren!!!


Poes aan de wandel op het randje.








Om de Village te bekijken moest je betalen, we hebben het even vanaf het pad bekeken, sja wat zal ik zeggen, er stond wat ouwe meuk aan huizen en daarvoor te betalen nee zagen we niet zitten, er stonden trouwens maar een paar van die schuren. En dus richting huis en lekker een bakkie koffie gezet, en nog rond gelummeld.

Dit was onze dag niet veel bijzonders,maar toch fijn.

Morgen willen we naar Blue Springs State Park ik hoop dat de Manatees er zijn.


Tot morgen weer!
Bye bye.



4 opmerkingen:

  1. Best een mooi park, lekker voor een korte wandeling. Haha die mutsen met die poezen, weer eens wat anders ...
    Veel plezier in Blue Springs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer eens wat anders om je poes uit te laten op straat......hahahahaha. Lekker zo'n lummel dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha die poes! En hoe je het weer brengt :-)
    Dat hoef ik mijn katten echt niet aan te doen...
    Leuke dag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wil ik duidelijk wel een flink bezoek brengen. Prachtige flora en fauna, compliment! Groetjes, John.

    BeantwoordenVerwijderen