woensdag 20 januari 2016



Dag 5.

Woensdag 20 januari.

Vandaag zijn we naar Busch Gardens geweest.


Maar we zullen beginnen bij het begin van de dag!

Nee da's echt niet nodig want ik was alweer om 6 uur wakker.
Ga eruit,want proberen te blijven liggen als je klaar wakker bent schiet ook niet op.

Nadat we hebben gedaan wat we moeten doen en we zijn klaar stappen we in de auto richting de plaats waar de bus komt die ons naar Tampa Busch Gardens brengt.( we laten ons rijden)
Deze rit zit bij de prijs inbegrepen bij de kaartjes van SeaWorld en Busch.

Om ongeveer 9.30 uur rijden we weg en met een uur en 15 min zijn we in Busch Gardens.

Nu het leuke is, we hadden dit al eerdere keren gedaan,en er was toen zo'n leuke buschauffeuse Tammy,waar we destijds zo'n lol mee hebben gehad, vooral dollen met Theo.Toen met toeval 2 x met haar mee geweest.
Ik praat over pakweg anderhalf tot 2 jaar terug.

En tot onze verbazing was ze er vandaag weer,ze kijkt naar ons en schiet in de lach,ze herkende ons dus nog, dit was zo leuk,this is meant to be zei ze.
Dus ja dan moet er toch even een foto gemaakt worden he, zo'n gezellig wijf dat het is.



Als we de tassen controle hebben gehad, en ons kaartje hebben laten zien kunnen en onze fingerprint hebben gegeven kunnen we naar binnen.
We halen als eerste kaartjes voor het optreden van Herman's Hermits,Peter Noone.
We kunnen gelijk door om naar het optreden te gaan kijken en dat was echt super leuk.







Als we dit hebben gedaan gaan we eens kijken waar we dan heen gaan lopen, ach maakt ook niet uit,komen toch tijd tekort en gaan zeker nog eens terug.

Eerst dan naar de Skeikra echt iets voor Theo en ik blijf lekker aan de grond.


















Filmpje van You tube.
Zo dan nu weten jullie ook waarom ik op de grond blijf.

Hup naar de volgende. 
Koffie!!!!





Theo is klaar voor de volgende ronde.



Hier kon ik dus niet zo goed foto's maken, das wel te zien he,moest door het net dat ging best goed totdat er een ..... kind even aan het net moest komen zodat het op en neer ging net toen ik de foto wilde maken grrrrr.

Dan maar naar de Falcon"s Fury.
100 meter hoog en dan even lekker naar beneden vallen.  Arrrghhhh.










Have Fun !!!!!










Daar gaat tie dan, pfff.










 Ik word al ziek als ik er naar kijk.



Naar de Cheetah Hunt ook zoiets fijns!








We komen eerst langs de Cheetah's,wat zijn het toch prachtige dieren.





Ik neem de rugzak mee en Theo gaat in de Coaster, nou good luck and have fun.












De Montu is dicht ivm onderhoud, dus wie weet binnenkort weer open.

Na wat rollercoasters te hebben gedaan, no not me, gaan we naar de Serengeti we gaan met het treintje mee, en dit is meer mijn ding  whahaha.


Heerlijk om al die dieren te zien.Wat is dit toch een prachtig park.Vandaag helemaal niet druk, lekker weer wat willen we nog meer??!!


























Niet alle foto's even goed gelukt want tsja we zitten te hobbelen in het treintje.

Na einde van deze rit,gaan we weer verder aan de wandel.

We gaan eens even bij de apen kijken.











Zo leuk dat kleintje.









Dan langs de tijgers.























Omdat het koud is in Florida deze keer geen schildpadden buiten.





Dan zo nog wat foto's door elkaar.
















Tijd om een hapje te gaan eten, terwijl we aan het smullen zijn is er ook nog een optreden.


















Gemaakt van verschillende onderdelen.


Op de achtergrond de Falcon Fury!






Nu geen operaties te zien, hoop dat we een volgende keer weer geluk hebben.

Nog lang niet alles gedaan en gezien in het park, dus een volgende keer opnieuw genieten.

Ik heb het wel gehad voor vandaag, ga zo mijn bedje opzoeken en ik hoop dat jullie een beetje hebben mee genoten van onze dag!



7 opmerkingen:

  1. Dat was een lekker actief dagje. Ik snap dat je met 2 voeten op de grond blijft staan, dat zou Marjan ook doen. Ikzelf hou er wel van, behalve van die draaiende dingen. Dat wordt ik te snel te misselijk van. Groot park trouwens, dat is nog eens wat anders dan de jaarlijkse draaimolen in Nijkerk. Fijne donderdag en geniet ervan. Groetjes, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een lekker actief dagje. Ik snap dat je met 2 voeten op de grond blijft staan, dat zou Marjan ook doen. Ikzelf hou er wel van, behalve van die draaiende dingen. Dat wordt ik te snel te misselijk van. Groot park trouwens, dat is nog eens wat anders dan de jaarlijkse draaimolen in Nijkerk. Fijne donderdag en geniet ervan. Groetjes, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n mooi park zeg!, en wat een grote diversiteit om te doen en te zien, Only in America
    Jullie review heerlijk aan het lezen bij mijn ontbijt, echt heel leuk dit!
    Jullie vandaag een mooie dag toegewenst!
    Groetjes vanuit een zeer mistig en kil Holland��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dag,wat een prachtige foto's. Het plezier spat ervan af. Wat een toeval dat jullie Tammy weer troffen. Wat een leuke afsluiter van je blog, die wil ik ook ;-). Veel plezier vandaag het wordt een prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag en mooie foto's echt toppie!!! En wat goed van Theo zo in die achtbanen!! Ik word al misselijk als ik ernaar kijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die theo. die heeft genoten, alhoewel ik liever in dat treintje had gegaan hahahah... meis wat leuk dat jullie tammy weer hadden... nou lieffies genieten jullie maar lekker van alle mooie natuur en de coasters... have fun..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij voor ons lezers, al die foto's, leuk! Dank je wel :-)
    Heerlijke dag, Busch Gardens is zo leuk, en die achtbanen hoeven van mij ook niet, tot op heden nog nergens een achtbaan geprobeerd, durf het niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen