zaterdag 2 januari 2016



We mogen weer gaan aftellen heerlijk, mooi begin van het Nieuwe Jaar!
Van 16 januari tot 6 Februari.


We gaan vertrekken zaterdag 16 januari.
Florida 3 weken genieten,zien en doen!
En hopen op mooi weer, maar dat gaat zeker goed komen.




De vakantie is geboekt bij American Estates.De auto gehuurd bij Alamo.
En we vliegen met United Airlines.

Onze eigen auto parkeren bij Parkfly in Aalsmeer.

Heenreis van Amsterdam naar Washington ( Dulles)
Vertrek 12.00 uur aankomst Washington 15.05 uur,dan van Washington vertrek naar Orlando om 17.44 uur,aankomst Orlando 20.12 uur.

Terug 6 Februari vertrek Orlando naar Washington om 13.55 uur aankomst Washington 16.05 uur.
Van Washington naar Amsterdam om 18.25 uur aankomst Amsterdam s"morgens om 8.05 uur.

We hebben een Townhome gehuurd met three bedrooms in Club Cortile een gesloten community.In de plaats Kissimmee.










 Hier zijn we afgelopen september al wezen kijken dus hebben we enig idee hoe het is!
Wat ook heel leuk was dat we bij mensen die daar wonen binnen mochten komen kijken om enig idee te krijgen van de grote en indeling van het huis. 

Wat minder leuk is en als we dat van tevoren  hadden geweten het waarschijnlijk anders zouden doen is, dat we niet weten welk huis we krijgen.American Estates wat een reisburo is en die bepaalt dus niet in welk huis je terecht komt,dat gaat weer via Hotelbeds!.






Of dat allemaal zo fijn is????? Ik denk van niet!Maar we zullen het ermee moeten doen en zal allemaal ook wel goed komen!
Zo kregen we dus ook 4 weken van tevoren te horen dat ze ons niet kunnen garanderen dat er Wifi is ik denk komaan zeg in elk achtergebleven gebied is er tegenwoordig Wifi.Dus een belletje naar deze maatschappij of ze toch hun best willen doen dat we een Townhome krijgen met Wifi, Theo heeft gezegd dat ie dat nodig heeft voor zijn werk whahaah welk werk!!!!!!


Zullen we het niet hebben kunnen we naar het Clubhuis om te internetten,wel lastig als we ergens heen willen en route op de navigatie moeten zetten, maar oke als het zo is, is het maar zo! Dan is het ook maar de vraag of ik tijdens deze periode mijn blog kan maken en bijwerken.Ach wie weet doen ze hun stinkende best om ons te helpen. 

Dan nog iets leuks hmm of eigenlijk ook niet.
We moeten de sleutel van  het huis ergens anders op gaan halen in de plaats Davenport,(Theo heeft het inmiddels al op tomtom gezet waar we dat gaan ophalen),maar oke tis donker we zijn moe van de lange reis dus dat gaat ook nog een feestje worden.
Als we dan de sleutel hebben kan het feest echt beginnen!!!!!!

Wat gaan we doen in deze periode?
Er staat wel het een en ander op ons lijstje en dat is.

Wat State Parks bezoeken, ik wil nog een keer naar Blue Springs State Park daar waar de Manatees komen in de winter periode, we zijn er al eens eerder geweest en het is zo mooi daar!




Nog wat andere mooie State Parks.




Hammock State Park, tsja en zo zijn er nog meer prachtige State Parks.

Tuurlijk hoort shoppen er ook bij he?!
Lekker naar de Walmart voor de boodschappen, en ja daar ben je niet zomaar met een uurtje weg!



En naar de Florida Mall en naar de Premium Outlets.
Ik denk dat we weer tijd te kort gaan komen hiihhi.
Oww ja we hebben ook tickets voor Busch Gardens en SeaWorld.





Voor Theo in Busch de rollercoasters,


En voor mij afdeling dieren want geloof maar niet dat wat je hier boven ziet dat ik daar in stap NO WAY!!!!!!!


En ik hoop dat iedereen in Nederland in de sneeuw komt te zitten en dat wij dit hebben.Nee nee grapje natuurlijk.


Dus het aftellen gaat beginnen en kan niet wachten om weer lekker naar Florida te gaan.


Ik hoop dat ik tijdens de periode in Florida de blog kan bijwerken, zo niet dan pech!!!!

Tot een volgende update.


Voor het meelezen en een berichtje wordt erg gewaardeerd!


3 opmerkingen:

  1. Nee, geen sneeuw in NL!!!! Haha, ik haat sneeuw, de winter verloopt gelukkig prima tot nog toe...
    Elke keer als jullie terug zijn denk ik: oh nu mag ik. Oh nee, jullie hebben dit ook nog tegoed. Wat een heerlijk vooruitzicht! De condo zal wel goedkomen denk ik. En hopelijk de wifi ook, wat absurd toch dat ze dat niet kunnen garanderen. Moet ook afwachten hoor in februari. Je weet nooit...
    Lekker aftellen voor jullie, veel plezier alvast! En hopelijk gaat bij aankomst ook alles goed, met sleutel halen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach ach ach arme jackie... kan mij ZO goed voorstellen meis, dat je van al dat reizen MOET zuchten.....
    heerlijk weer deze vakantie, geniet er maar weer lekker van.. ik lees weer heel graag mee hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hadden onze eerste vakantie in Orlando ook bij American Estates geboekt. Mooi huis maar beslist niet wat we geboekt hadden. Nu weten we beter en zoeken alles zelf uit. Is toch ook leuk om te doen!!!
    Groetjes, Jacky (Trails)

    BeantwoordenVerwijderen