zondag 17 januari 2016



Dag 2.

Zondag 17 januari.

Onze nacht!
Dat was een korte en vooral onrustig.


Het heeft verschrikkelijk geregend en flink gewaaid,en ik denk doordat we juist zo moe waren niet goed hebben kunnen slapen.
Maar oke poep je niet rust je toch.
Ik klaar wakker om 4.00 uur, en ja ook dat weten we als we hier zijn, het tijdsverschil,komt allemaal goed tegen dat we gewend zijn gaan we weer terug.
Om 4.30 uur ben ik uit bed gegaan, en Theo kwam er ook uit.Koffie gezet en op ons dooie gemakkie wakker geworden.
Beetje aangetut,koffer leeg gaan halen,en alles een plekje gegeven.

Toen we klaar waren lekker een ontbijtje genomen dat ging er goed in want ik had erge honger.

Daarna naar de Walmart voor de rest van de boodschappen.

Thuis nog een lekker bak koffie gezet met een overheerlijke lemon cake.Vandaag verder niet veel gedaan, we zijn sloom, en lamlendig.

Bij goed daglicht zie je wat er hier en daar mis is met het huis, nu ik zeg het verkeerd niet perse mis, maar je ziet bv lamellen die kapot zijn, en dat de hoekjes en gaatjes niet precies schoon zijn.
Maar ik ga me er niet aan storen, doe wat ik moet doen en is prima zo, we zullen het hier zeker die weken goed uithouden.

 Dus nu even aan mijn blogje werken, gelukkig hebben we toch Wifi.Want dat was nog niet zeker,en eerlijk is eerlijk toch wel fijn om het te hebben.



Zo kan ik dan toch de blog bijhouden.



Hier foto's van de Townhome/ Condo.

We zijn er zeer tevreden mee.







Ik mag wel zeggen dat ie behoorlijk is.


Washok.










Dan gaan we even naar boven.
3 Slaapkamers, en 2 badkamers.





















Dit hierboven is eigenlijk een inloopkast maar ze hebben er een kleuter bedje geplaatst, ja zo hoort het huppa kindje in de kast ,, neeeee grapje!

En dan de master bedroom,met grote badkamer op foto boven met het grote ligbad en douche cabine.










Nog even de voorkant van het huis.


Zo dat was het voor vandaag, ik ga verder met luieren en morgen zien we wel weer.



4 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er niet verkeerd uit zeg! Zou daar wel 3 weken kunnen vertoeven hoor :-) Maar zit altijd in motelachtige kamers, dus niet veel gewend haha.
    En yay voor de wifi, zo belangrijk!
    Geniet er lekker van, en hopelijk is alle regen voorlopig weer even gevallen.
    Ik ga lekker meelezen, en dit is best wel lullig haha, tegen de tijd dat jullie teruggaan mag ik bijna !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie townhouse ziet er goed uit!!! Ruimte zat! Hahaha waar zitten jullie? Windsor palms??
    Ik lees ook gezellig met jullie mee, wij mogen weer in maart dus nu vast met jullie mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit, hier houden jullie het toch prima uit, hoera er is wifi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toppie zo meis lekker genieten hoor. lekker badderen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen