donderdag 21 januari 2016



Dag 6.

Donderdag 21 januari.


Gisteravond wat later naar bed gegaan in de hoop vanmorgen niet zo vroeg wakker te worden, nou dat heeft niets geholpen dus!

Wakker om 6.45 uur nou ja toch beter dan om  5 of 6 uur beneden te zitten.
We doen rustig aan omdat we eigenlijk niets in de planning hebben.

Ik heb even gedacht zal ik zal ik?
Gaan sporten?


Maar toen ik hier kwam dacht ik nahhhhh toch maar niet!


Lui als ik ben,nee ik heb andere dingen gedaan, opdrachten gegeven, ben daar best goed in, heb eerst de tuinmannen laten komen om even het gras te maaien en de kantjes netjes te maken.
De tuin ligt er weer  netjes bij.









Toen is de andere man aan het stofzuigen gegaan,


Ik heb het goed voor elkaar he??!!

Maar nu moeten jullie niet denken dat IK helemaal niets doe, nee nee, vandaag een paar wasjes gedraaid en een strijk gedaan, ook dat moet eens gebeuren he,, en een beetje gepoetst.

Toen we ons werk af hadden tijd voor bakkie uhm beker koffie, tsjeeminee hier ook al van die BIG MUGS, zoals alles in Amerika BIG is.



Eigenlijk helemaal niet lekker om uit die dikke grote bekers te drinken, nog gekeken of ze ergens wat kleinere bekers hebben maar die heb ik niet kunnen vinden.

In de middag gaan we naar The Loop ,een winkelcentrum waar je dus ook weer met de auto van de ene kant naar de andere moet omdat het BIG is!

















Toen stonden er 2 schitterende auto's,






 Na hier een poosje te hebben rond gekeken,het was overigens heerlijk weer vandaag goeie temperatuur, zijn we weer verder gegaan.






Nog even naar de Walmart.












Mijn schoonzusje heeft ons gevraagd pindakaas mee te nemen,ja doen we maar welke zal het moeten worden??





Aan de overkant van de Walmart is een Aldi en we zijn daar ook even binnen gaan kijken, het is hetzelfde idee als bij ons in Nederland.


En een klein emmertje ijs.


Nog een mooie motor gezien.




Als we de boodschappen weer hebben rijden we door naar huis.

En wat we morgen doen geen idee, op tv zeggen voor morgen severe thunderstorms en 90% kans op regen, dus wie weet wordt het lekker een tut dagje! Is tenslotte ook vakantie he.


Dit was onze niet zo bijzondere dag,ik ga nu lekker mijn reader pakken, lui op de bank liggen en lekker lezen.

Ik wil jullie bedanken voor de reacties op de blog ,vind ik erg leuk.



5 opmerkingen:

  1. Relaxdag, altijd goed. Toevallig, wij waren ook in the Loop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een betere temperatuur dan hier. Ik heb ook al 34 jaar iedere 2 weken een hovenier, maar van november tot eind maart heeft hij niets te doen door die rotwinter. Brrrrr. Ik kom wel even de winter bij je logeren, ha ha. Ik wens je een fijne dag toe en maak er een leuke van. Hartelijke groet, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, shoppen in the Loop, kan me daar uren vermaken. Bij de Walmart ook overigens haha. Heerlijk dagje zo weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pindakaas uit Amerika he???gadver.. snap ik dus niet zo goed.gaat niks boven onze eigen calve, hahahahah ach jaa van je fam. ...... have fun lieffies

    BeantwoordenVerwijderen