zaterdag 23 januari 2016



Dag 8.

Zaterdag 23 januari.

Zal beginnen met gisteren, we hadden niet veel gedaan.In begin van de middag gingen we naar Celebration, een heerlijk leuk plaatsje en we wilden een wandeling gaan maken langs het meer.Er mooie huizen daar ook.






Tsja en toen begon het ineens te regenen.We hebben even in de auto zitten wachten maar leek er niet op dat het droog zou worden,


En dus omgedraaid en weer terug naar huis.
Daar hebben we ons ook wel vermaakt, beetje aanklooien, wat lezen,snoepen ook natuurlijk.


Dan beginnen we de dag vandaag met??


Het is fris (zeg gerust koud)

Waait ook nog eens hard.
En dan gaan we richting SeaWorld, ik trek toch mijn dikke jas aan, en ik was niet de enige.









Zo raar om hier met een dikke jas te lopen,maar was ver**** blij dat ik hem aan had.

We gaan naar de dolfijnen ik blijf het leuk vinden,hoewel het leuker is om ze te zien b.v bij Clearwater Beach in hun eigen habitat en niet in een basin.






























Theo wil nog even een coaster in Kraken maar die is dicht en blijft ook dicht dit ivm de kou!!!



We hebben vandaag veel gezien en gedaan verschillende shows,erg leuk allemaal.


Deze show is inmiddels veranderd,maar toch best leuk, als je er bent moet je het toch gezien hebben.




















Voor mij persoonlijk dit niet perse een tweede keer!



Dan gaan we naar 


Antarctica

Maar eerst tijd voor een kop warme chocolademelk,






Proost!

Dan bij de pinguins kijken,


Binnen ga je met een  karretje rond niet veel bijzonders, maar eenmaal bij de pinguins is het dan wel weer erg leuk, wat een schattige dieren,en binnen is het nog kouder echt vrieskou, hoewel het deze keer met buiten niet veel scheelde hihihi.























Eujjj een pinguin met een winterjas aan.

Volgende halte, de Stingray Lagoon.


Die kun je dus aanraken,ze zijn fluweel zacht.












We wandelen lekker rond en er is zoveel te zien.


Prachtig prachtig!



Niet te geloven,hier boven ook een vis (denk ik) een apart ding om te zien.



















Zeepaardjes, jammer de foto's zijn niet zo goed gelukt door het glas heen, maar dit was zo mooi om te zien!





Dan gaan we door de tunnel.

















Dit toch ook genieten.

Oke volgende station.

















Je kunt hier visjes kopen om de zeeleeuwen te voeren, maarrr je moet echt oppassen anders pakken de vogels het al weg voordat je hebt kunnen gooien naar de zeeleeuwen.



Die oortjes hoe schattig!












Dan gaan we naar de show van Pets Ahoy!




Verschillende dieren die kunstjes doen.











We zitten in ieder geval even binnen en worden wat warmer, heerlijk.

Nadat we weer veel hebben gedaan en gezien, gaan we nog even langs de Publix,het waait nog steeds erg hard.En wordt ook nog niet veel warmer, zal zelfs vannacht zo'n 3 gr worden.









Paar gangetjes met diepvries spullen, nou zoek het maar uit!

Het was weer een geweldige dag.
Eenmaal thuis naar boven sjeesen en huispak aan,ohh en eerst ook nog

Dan eten we een soep met lekker knoflook brood erbij,mmm jammie,
Theo kijkt lekker even tv en ik ga aan de blog werken,dat is nu gedaan en nu ook voor mij tijd om te gaan bankhangen.



Wat een prachtige dag hebben we weer mogen beleven.




7 opmerkingen:

  1. Jullie zijn echte bikkels om in die kou in Seaworld te lopen en dan zo te genieten, top. Je maakt een erg leuk blog Jacqueline, leest lekker en dan die mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker veel foto's weer! En die plaatjes, hoe vindt je ze haha. Vooral die laatste, moet daar nu elke avond aan denken als ik mijn make up ga verwijderen :-)
    Heerlijke dag, jammer van de kou. Hoop echt dat het snel warmer wordt, maar dat komt wel goed dacht ik te zien aan de voorspellingen. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft inderdaad een raar gezicht om jou en iedereen met dikke jassen te zien hahahaha. Wat is dit toch een mooi park, dat gaat denk ik nooit vervelen. Lees eigenlijk wel ieder keer dat de nieuwe Sea Lion show niet echt leuk is......jammer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was zo te zien een gezellig dagje. Leuk om zo mee te kunnen genieten. Wat zijn roggen lekker zacht hé? Echt fluweelachtig. Wij hebben ze in Seaworld in Boston geaaid, heel bijzonder. Flink pretpark trouwens, dat zal je hier niet snel zien. Ik wens jullie vandaag ook veel plezier toe en geniet van alles. Ik ben vanaf morgen even afwezig, want ik ben morgen 'aan de beurt'. Fijne zondag en groetjes, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was zo te zien een gezellig dagje. Leuk om zo mee te kunnen genieten. Wat zijn roggen lekker zacht hé? Echt fluweelachtig. Wij hebben ze in Seaworld in Boston geaaid, heel bijzonder. Flink pretpark trouwens, dat zal je hier niet snel zien. Ik wens jullie vandaag ook veel plezier toe en geniet van alles. Ik ben vanaf morgen even afwezig, want ik ben morgen 'aan de beurt'. Fijne zondag en groetjes, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's weer meis en je plaatsje whahahah, die eekhoorn, heb ik maar f gepikt. en je gezicht terug naar... hahaha meis fijn dat je je jas bij je had. jullie kregen een stukkie storm mee.(ik zit met een smile hoor) hahahah..genieten lieffies. lekker genieten

    BeantwoordenVerwijderen