dinsdag 19 januari 2016



Dag 4.

Dinsdag 19 januari.

Whihoo vanmorgen uitgeslapen tot 6 uur!


Het gaat de goeie kant op morgen misschien tot 6.30 uur.

We doen even de tv aan om te zien wat het weer vandaag gaat worden.Zon en wat bewolking,ook hier is het kouder dan normaal en de nachten zijn ook best fris, ik heb wel gezien dat het erger kan dus zal maar niet klagen!


Toen ik klaar was met mijn ochtend ritueel en beneden kwam, had Theo de ontbijttafel al klaar,brood geroosterd en ik kon zo aanvallen, dat was wel erg fijn.

Wat zullen we gaan doen vandaag?
Gezien het weer,werd het geen zwembad dag,en dus een State Park om lekker te gaan wandelen in de natuur.

Eerst nog even langs Ross dress for less een grote winkelketen (rommelig) waar ze merkkleding verkopen voor een leuke prijs.


Alleen was er voor ons niets bij,en dus waren we hier zo weer weg.

Dan rijden we richting Lake Louisa State Park.


We betalen 5 dollar en mogen verder.

Bij de eerste de beste trail, parkeren we de auto en gaan aan de wandel.Het is best fris dus goed weer voor een lekkere wandeling.


Ineens zien we een hert we blijven stil en stilstaan voordat ie een run gaat nemen.





Wat is het toch geweldig om te zien, en zo lekker om ook in de natuur te zijn.








Zo zijn er verschillende trails die we lopen.











Voor steeds andere trails moet je wel met de auto naar de volgende rijden.








Dan rijden we naar Lake Louisa.

Hier ook weer zo mooi.



















De rust, ruimte, heerlijk gewoon.


In memorial!

Moe maar voldaan gaan we richting "huis". 

Ojaaaa nog lekker Ghirardelli chocola gehaald, mmmm jammie jammie!


Thuis eten we lekker een aardappelsalade en ik een macaroni salade, met als toetje heerlijke griekse yoghurt!

Vanavond fijn wat tv kijken,en luieren want dat hebben we wel verdiend.

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties erg leuk.

Dan nu de groetjes van mij en tot snel weer!



4 opmerkingen:

  1. Mooi is het daar en dan die staalblauwe lucht! Het was weer een prachtige dag. Tja dat slapen is nog wel een aandachtspuntje, bij sommigen na 6 weken zelfs nog ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blauwe lucht!! Hopelijk gaan de temperaturen wat omhoog. En dit statepark is mooi ja, heerlijk om daar van de natuur te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag in een Stae Park zonder die hitte die we normaal gewend zijn. Lijkt me overigens een hele fijne tijd om er te zijn maar ook raar zo met die temperatuur. Wij vonden Louisa ook een mooi park.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie een eikel....oww neee het is een dennenappeltje whahahhahahaha

    BeantwoordenVerwijderen