vrijdag 29 januari 2016



Dag 13.

Vrijdag 29 Januari.

Vanmorgen op tijd de deur uit om voor de laatste keer naar Busch Gardens te gaan.






Mijn hemel wat was het druk, complete schoolklassen en uiteraard de Brazilianen en Latino's, ik dacht toch echt dat we we Florida zijn, maar mijn god lijkt wel of we in Brasil op vakantie zijn, daar hoef ik in ieder geval niet naartoe!! Waar zijn die Amerikanen?

Maar goed we zijn aan de wandel gegaan,en geprobeerd ons te gedragen en dat is me niet zo goed afgegaan mag ik wel zeggen.Oke dat later.

Eerst maar eens wat foto's ik vind het geweldig om langs de dieren te lopen.( Misschien een volgende keer Zuid Afrika? hiihhi)






















De Hyena's wat een pracht dieren, jammer door glas niet zo goed te fotograferen.

Aapjes kijken, kijken zij naar ons?




























Tijd om te spelen, vandaag waren de dieren redelijk actief en dat is enorm leuk om te zien.

En toen was het tijd om ons nicotine gehalte op peil te brengen.

Dus we gaan naar de smoke zone.

Zit er zo'n miep,bankje vol met kleding om te drogen,een of andere latino muts,iemand anders gaat voor ons opstaan zodat wij mogen zitten, natuurlijk een Amerikaanse want die zijn echt friendly.En dus steken wij een peuk op, zit die *&^^%% naast ons te blazen en te wapperen dat ze last heeft van de rook,(snap best dat het vervelend kan zijn) maar ga  dan niet in een rook zone zitten toch?
Bij mij kwam inmiddels ook het stoom uit mijn oren.


En ze bleef maar zuchten en pffff, roepen,
Dus hebben we gezegd halloooo je zit in rookzone heb je er last van ga dan ergens anders zitten, ze bleef maar doorgaan,en toen werd ik ook heeeeel erg asociaal.


Heb nog even wat rook haar kant opgeblazen, ja ik weet het niet erg netjes,maar kon het niet laten, toen we gingen wilde ze me nog ff pootje lappen, en aangezien we een klein beetje spaans praten hebben we iets gezegd dat helemaaaaal niet netjes was, zal het hier maar niet vertellen want dan krijgen jullie een hele verkeerde indruk van ons.En wil niemand mijn blogje nog lezen hiihhhi.


Maar oke we gaan met goeie moed verder.









Vorige week toen we hier aan de wandel waren, waren deze jongens er niet omdat het te koud was, maar nu leuk om te zien, yehhh ze waren er weer en tsjee zeg die zijn echt gigantisch groot.













Heerlijk om hier te wandelen.

Tadaaaaaa Theo ook weer fun.


















Dit is toch echt een dotje.



















Lijkt wel dierendag vandaag! whahah.











We willen gaan zitten op een bankje bij de Sheikra rollercoaster, ook daar zit een trientje,met allemaal tassen op de bank, we vragen of het bezet is,zegt ze i don't speak english, ik dacht ja hoor mijn hammen!
Ik heb even naar haar gekeken, en mensen die mij kennen weten hoe ik kan kijken, hmm tassen waren zo van het bankje af.


Even van alles door elkaar foto's. 
































We krijgen trek en gaan lekker ergens wat eten.







Ik moet zeggen de ribs waren erg lekkerrrr!

Op ons gemakkie gesmikkelt en daarna richting uitgang naar de bus terug naar Kissimmee!

Een leuke dag met veel ups en een paar downs!



Tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten